Zuid-Afrika - Reisverslagen van Ruud Gubbels - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Ruud Gubbels - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Ik ga mijn uitgebreide ervaring delen in Zuid-Afrika, misschien kunnen ze er wat mee. Zo niet, dan probeer ik daar zelf nog wat wijzer te worden.

Ik ga meewerken aan projecten van de Elgin Learning Foundation (http://www.elginlearning.org.za/) in Genadendal, Zuid-Afrika.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2014

Stormen

13 Mei 2014

Het is zo stil in april/mei

15 April 2014

Golf

26 Maart 2014

Uitzicht

20 Maart 2014

challenge accepted?
Ruud

Ik ben Ruud, student aan het Instituut voor Leraar en Scholing aan de Hogeschool Arnhem en Nijmegen voor de opleiding docent scheikunde. Ik ga tussen februari en juli naar de provincie Theewaterskloof in Zuid-Afrika om daar werk te verrichten voor de Elgin Learning Foundation.

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8264

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: